Fit For Free

Een sportmerk dat gedateerd is en niet consistent heeft een opfrisbeurt nodig. Zeker omdat leden van een sportclub niet alleen gaan voor goede apparaten en lesaanbod maar ook voor een stuk beleving. Om mee te gaan in de tijd heeft het team van Fit For Free een warmer ontwerp ontwikkeld met materialen en uitstraling welke helemaal past bij deze tijd. In een gefaseerde aanpak zijn eerst de regio’s Amsterdam, Utrecht en Den Haag aan de beurt en geredesigned.
Dit project heb ik samen met mijn opdrachtgever Pieter Kruik van idee tot aan openstelling aan de leden voorbereid. 19 sportclubs zijn in totaal 8 weken rondom de bouwvak vakantie van 2022 gerealiseerd. In een treintje zijn er 3 clubs per week voorzien van het nieuwe design. Een top prestatie! De clubs van de volgende fase worden nu door ons voorbereid. En we zijn alweer bezig met de voorbereiding voor fase 2. We gaan als een trein! Voor deze opdracht komt mijn kennis toegelicht bij mijn dienst (re)branding en projectmanagement goed van pas. 

Kijk mee op Instagram

Scroll naar top